Pénzvisszafizetési Garancia

Röviden: termékeinkre és a szállítási díjra 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk. Önnek a termék készhezvételét követő 30 napon keresztül lehetősége van a termék és a szállítási díjnak a visszatérítését kérni. Abban az esetben is élhet a garancia lehetőségével, ha a terméket már felbontotta és fogyasztott belőle.

Kérjük olvassa el a lenti részletes szabályzatot.

30 napos pénzvisszafizetési garancia szabályzat

Törés, rongálás és egyéb kár: a pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik sérült csomagolású termékre, törött vagy repedt üvegű termékre. A garancia nem vonatkozik a közvetlenül a fogyasztandó terméket tartalmazó csomagolás, a fogyasztandó terméket hordozó üveg, doboz, palack, fiola stb. sérülése, megkárosodása esetén.

Több azonos megvásárolt termék: amennyiben több azonos terméket vásárol meg, és egy adott termék 1 hónap vagy hosszabb idő alatt fogyasztandó el (fogyasztási javaslat alapján), úgy csak kizárólag 1 darab felbontott terméknek az árát térítjük vissza. Ha nem biztos abban, hogy a termék használ-e, kérjük csak egy darabot bontson fel belőle.

Elfogyasztott mennyiség: amennyiben a visszaküldött termék, eredetileg több mint 30 napra elegendő mennyiséget tartalmazott, de a visszaküldött csomagban, több mint 30 napra vonatkozó mennyiség hiányzik, a pénzvisszafizetési garancia nem érvényesíthető.

Nem az eredeti csomagolásban visszaküldve: nem érvényesíthető a garancia, amennyiben magát az elfogyasztandó terméket - kapszula, tabletta, folyadék, gél stb. - nem az eredeti csomagolásában küldi vissza, vagy a visszaküldés során, a szállítás alatt sérül, vagy károsodik meg maga a készítmény.

Nem rendeltetésszerű használat: a pénzvisszafizetési garancia nem érvényesíthető olyan esetekben, amikor a terméket nem a gyártó utasításai szerint alkalmazta. A garancia érvényesítéséhez - még a termék visszaküldése előtt -, írja meg vevőszolgálatunknak a fogyasztás pontos módját, menetét.

Súlyos betegségek: a pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik súlyos betegségek kezelésére. Készítményeik nem gyógyszerek, így olyan súlyos betegségek során, mint a daganatok, alzheimer, parkinson stb. nem érvényesíthető a 30 napos garancia. Kérjük ilyen esetekben ne kérje a pénzvisszafizetést. Köszönjük.

A konkrét probléma indoklása: kérjük segítse munkánkat és a visszatérítési igényt jelző e-mailben, jelezze számunkra a visszatérítés okát.

Szállítási díj: amennyiben nem fizetett szállítási díjat a vásárlás során, úgy szállítási díjat Az Alga.Bolt külön nem térít vissza. Az Ön visszaküldési postaköltségét minden esetben megtérítjük. A csomagot kérjük a Magyar Postánál, normál küldeményként visszaküldeni (postázási cím, lásd lentebb a Garancia érvényesítésénél).

A visszatérítési szabályzat mellett, olvassa el a vásárlási és felhasználási feltételeket is: szabályzat.

A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése:

Alkalmazás leírása: a pénzvisszafizetési garancia érvényesítése előtt, kérjük vevőszolgálatunknak (info@alga.bolt.hu) írja le a termék fogyasztásának, alkalmazásának pontos menetét, módját. Írja le, miként alkalmazta a terméket és milyen célra nem használt.

Az eredménytelenül felhasznált termékeket igazoló számlát és az Ön visszaküldési postaköltségét igazoló nyugtát, kérjük küldje el az alábbi címre:

  • Címzett: Alga.Bolt.
  • 1119 Budapest, Kankalin utca. 2.

E-mailben (info@alga.bolt.hu) jelezze részünkre azt a bankszámla adatot (név + számlaszám), ahová a termékek árát, a szállítási díjat és az Ön visszaküldési díját utalni tudjuk.

Mikroalga Kontakt

Itt kérdezhet: 70 / 7733 059

 

 

Chlorella és Spirulina

Spirulina Chlorella

BIO MINŐSÍTÉS

Vissza az előző oldalra Oldal tetejére
Telefonos Rendelés: 70 / 7733 059
Minden jog fenntartva
© 2010